Ik zit met een MS-Outlook 2003 Probleem
Ieder keer als ik deze na het controleren van mijn mails en deze dan niet meer nodig heb afsluit zoals het hoort heb ik tot nu toe geen probleem maaaar!?
Als ik deze terug wil opstarten om nog een of ander te doen gaat het niet meer Ik moet eerst mijn PC afsluiten en heropstarten dan pas kan ik terug mijn MS-Outlook 2003 openen maar dit lukt ook niet altijd meteen soms moet ik deze opstarten in veilig modus snappen jullie daar iets van?
Wat staat er mij nu te doen
Kan ik dit terug in orde krijgen, of zal ik deze terug moeten herinstalleren
als ik deze herinstalleer ben ik dan al mijn belangrijke mails niet kwijt
Wie kan er mij helpen met mijn probleem
Beste Forumnaren:
Ik zit met een MS-Outlook 2003 Probleem Ieder keer als ik deze na het controleren van mijn mails en deze dan niet meer nodig heb afsluit zoals het hoort heb ik tot nu toe geen probleem maaaar!? Als ik deze terug wil opstarten om nog een of ander te doen gaat het niet meer Ik moet eerst mijn PC afsluiten en heropstarten dan pas kan ik terug mijn MS-Outlook 2003 openen maar dit lukt ook niet altijd meteen soms moet ik deze opstarten in veilig modus snappen jullie daar iets van? Wat staat er mij nu te doen Kan ik dit terug in orde krijgen, of zal ik deze terug moeten herinstalleren als ik deze herinstalleer ben ik dan al mijn belangrijke mails niet kwijt Wie kan er mij helpen met mijn probleem
Vriendelijk groeten van een hulpbehoevende